Ny klippt..


Jag var hos Ullrika min frissör ikväll, och klippte mig, blev dock inte riktigt nöjd med luggen... :(, men då den har vuxit ut så får Bea klippa till den så jag blir nöjd :) tur jag har en privat frissör också ;)
Märkte också att jag nog måste göra något åt min hy..Har fått tillbaks några finnar :/ :( inte kul..
Jag fattar inte att man aldrig nästan blir nöjd å sen då man väl sitter i den där frisör stolen och har spegeln mitt framför fejjan så går det inte att titta sig själv i ögonen, det är hämst!!! Usch, vad jag inte tkr om min egen spegelbild!!!!!




Kommentarer
Postat av: Beah

gullunge<3

vf inte gilla spegelbilden? :\

2010-08-19 @ 10:44:00
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu