Kanske en båttur?? :)

Har funderat på att fara ut med båten en sväng, problemet är bara att jag måste få med mig någon, båten ligger juh liksom en mil bort så man kan inte direkt promenera.. men men får se om det löser sig lr om den får ligga kvar på samma plats idag :P. Ska ringa Filip sen å höra men honom =) kanske jag får med mig han.
Annars vet jag inte vad jag ska hitta på :P


På måndag ska jag iaf åka och klippa mig JEHOO!! :D sen på tisdag blire dans också kul! och en öviks resa ska hinnas med i veckan också! =) det har pappa lovat mig


Var på häggströms för ett tag sedan å köpte lite nya kläder..




Vad tycks?? =)

Kommentarer
Postat av: Beah

så snyggt! <3

2010-08-30 @ 17:11:46
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu