Invigning av botniabanan <3

Är lite sen med det här inlägget jag vet att det borde kommit in igår men men.. som sagt rubriken talar juh om vad jag tänker säga här så jag behöver inte upprepa den igen :P. Jag tog en del kort igår på kungen å filmer har jag med, känns bra att jag fick vara där i se honom "live" hihih ;)
Jag kmr att lägga upp bilder från den dagen så fort min data har kommit tillbaks från lagningen. Var tvungen att lämna in den på Mediamarkt för att batteriet slutade fungera så dom skulle programera om den så jag skulle få tillbaks den om 1 vecka vilket det har gått nu sen jag lämnade in den
sådom lär nog ringa under kommande vecka hoppas å tror jag =)


Idag har jag bara chillat, typ inte gjort något alls, varit ute å åkt bil 2 ggr för att det är så dåligt väder, legat på soffan å sovit suttit vid datan sett på tv på Pimp my ride tja sen har jag inte gjort så mkt mer varit ute å cyklat me Ella några gånger..

Ha de bäst! <3<3






Zorro och Ella mina hundar <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu