Ingen båttur, men bad istället!

Halloj!

Nej det blev ingen båttur, men vi for ut å badade istället! Till storänget, Sandviken =) det var inte så jätte varmt men jag är frusen och jag kunde ändå bada så det var inte så farligt, om man far ut på en ö så kan jag lova att det är mkt kallare :P.. Meen vi hade trevligt Andreas min lillebror ville inte bada för han tyckte de var för kallt, men jag å Filip doppade oss tillslut :)

Tre vattenskotrar såg vi och några båtar körde förbi. Sen tog vi en sväng ut till stugan men alla hade farit ut på en ö så vi återvände hem!

Här kommer lite bilder från dagen! =) Det finns en anledning till att inte min bror är med på någon utav bilderna och det är för att han inte gillar att vara med på kort, han skymmer alltid ansiktet på alla bilder :P









Vi hade en härlig dag! Med fint väder, där e en utav vattenskotrarna som vi såg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu