Tvätta moppen å bilen!

Tja, idag har jag inte gjort så jätte mkt, jag har sett på tv lite, å vare ute å kört moped till farmor bla.
Sen har  jag även tvättat min moped, i lite av bilen :P så nu glänser den lite mera, men jag skulle vilja vaxa den med ;)

Vad händer ikväll då?
-Jag tror jag ska vara med Maria :) om hon vill.


Fick ett sms av en vän idag, å det är så härligt att få sånna, man blir glad å varm innonbords även fast det var ett kedjemedelande så blir man ändå så himla glad!
Jag skickade vidare det till 9 tjejer som är viktiga för mig, och jag menar det som står i smset annars skulle jag inte skicka vidare det. Så ni som har fått det smset av mig så vet ni att jag menar det! :)


Det är så himla härligt att ha bra vänner! :D
 Sköt om er där ute nu, å kram på er !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu