Taggar!!!! <3333

Sorry för att jag har varit så inaktiv, men jag har inte orkat skriva...

Idag har jag varit i skolan, och sen tog jag det lungt hemma till kvällen kom då det bara av upp till Rundviksgården!
Nu har Karlstads gänget kommit för att vi ska ha ett linedance event här imorgon och Jonas Dahlgren från Umeå kommer med! Det kommer att bli skit kul, sen är det en massa andra som kommer med en del nybörjare å dom som har dansat längre :P

Ikväll var det riktig kul, många där är ganska crazy fast på ett bra och roligt sätt och karlstads gänget- familjen Bäckström dom är riktigt duktiga!! Sen var och kommer DJ Florre att vara där med han var både duktig som DJ och som dansare... Men imorgon får jag se mera och dansa mera!

Jag och Bea gick undan lite och buggade men efter en stund kom Eva och Gun-marie och det blev lite pinsamt så vi slutade med en gång! :$

Men förhoppningsvis så kan jag lägga upp lite bilder på Söndag från Lördagens kväll!



Ha det så bra alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu