Sovmorgon!! <3

Har sovmorgon och det gillar jag! Börjar 12.10, så jag ligger hemma i sängen men jag klev ändå upp vid  8 och tog mig en bra frukost och gick ut med  Ella sedan. Nu ska jag snart gå och ta ut mopeden, ska köra moppe till skolan idag :), och sen väntar tandläkaren halv 1 men jag tror det bara är en vanlig kontroll så det borde gå bra :). Känns härligt att sluta 2 varje tisdag efter en dryg måndag, så nu kommer veckan bara att gå utför. Jag ska nog tvätta å vaxa mopeden idag då jag kommer hem så den blir fin! :D

Nä nu ska jag göra något annat! Ha det bra alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu