Skolan har börjat igen! :( :(

Jahapp! då var skolan igång igen, vilket jag inte tycker särskilt mkt om! jag skulle hellre vilja ligga hemma å sova, kanske inte just den här tiden då men åtminstone till 10 iaf!
Jag har sovit väldigt dåligt ikväll... varför kan man juh undra? mamma sa att det luktade brännt i mitt rum igår kväll och sedan sa pappa att han med kännde det, men tror ni att jag kännde något `? nepp, och det gjord mig en aning orolig :P och därför gick det inte så bra att sova för jag låg på hel spänn hela natten typ.
Och jag skulle upp 6.30 så det var bara att stiga upp då klockan ringde, sen blev det å fika. Fick ett sms av Grace  som räddade mig från att åka buss så jag kunde istället ta en underbar promenad med Zorro på 45min det var härligt!

Just nu sitter jag i skolan och väntar på att få gå och äta. Sen har jag håltimme till 14.30 så då ska jag och Grace gå ut på Nordmaling och jag ska köpa en drick yoghurt, och kanske ett nytt rutigtblock som jag kan räkna matte i =)


Igår var jag på buggkurs, jag var hur taggad som hellst men då vi kom dit så insåg vi att  vi hade varit onödigt taggade eller iaf, jag insåg det-  jag vet inte hur det var med dom andra :/. Har dock inte bestämt mig än om jag ska gå den eller inte min bror tror jag inte tänker gå.

Idag längtar jag redan till Linedancen som är imorgon!!!!! Vill dansa!!!!


Men nu ska jag dra och äta... Ha det så bra alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu