Samba

Ja vad ska man skriva... Kort skoldag 11.40-12.30 :D har kört moped idag med :P. Jag hann bara vara på lektion idag typ 30 min för att jag hade möte med Syo:n, men jag hade bara engelska så det gjorde inte så jätte mkt.


Dansen igår var kul som alltid! Det är svårt att beskriva, känslan av att dansa å den trevliga stämningen som vi har där... Jag blev ganska tidig dit igår Eva och Gun-marie hade precis kommit och anledningen av att jag åkte och tankade innan så jag ville åka i tid å göra det ifall det skulle var kö på macken :P Men de var det juh inte jag tänkte köra en sväng om det inte var någon där, men då jag kollade så hade dom precis kommit. Den kvällen körde vi bla Samba på fortsättningskursen jag kommer dock inte ihåg vad vi lärde nybörjarna :P men så fort jag får veta det så ska jag lägga ut en video på den också. Men här kommer videon på vår dans Samba`n




Jag hittade ingen bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu