Rensar dag! Usch!!

Ja... Idag har vi rensar ur en skrubb, för att vi ska sälja iväg en massa leksaker på loppis!
De är skönt att rensa bort å kasta en del för det blev då mindre saker där så det syns att det har krumpit å blivit mindre saker :). Så det är typ de som jag har gjort hela dagen.

Men sen då vi var klara så var jag tvungen att ta en sväng med moppen! Å de va härligt, kan jag säga!!!

Ikväll så¨har jag ingen aning om vad jag ska göra, lite engelska läxa kanske än fast jag inte vill, byta sängkläder i min säng :P
Medans Andreas, pappa å nån kompis åker på badet. Asså är det någon fler än jag som tycker att det är tråkigt på badhuset i nordmaling?! Jag tycker det är härligare att bada ute på sommaren! :D






Nu vill jag ha sommar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu