Outside my window




Detta fick jag se då jag vaknade i morse å tittade ut genom mitt fönster, det är inte så inbjudande ut eller hur.
En sån här dag vill man bara ligga inne i sängen å ha det skönt, men det får jag inte klockan 11 var jag tvungen att åka till skolan på min moped (inte så kul) :(. Men skoldagen gick faktiskt ganska bra till och med på matte lektionen :)..  Sen fick jag veta att på måndag är vi som redan har gjort np denna termin får vara lediga och det var typ hela klassen förutom två kanske,, men jag har gjort np så jag får vara ledig å då slutar jag typ 11.10 :D JIPPIE!!!! så härligt!! Så nästa vecka blir bra, kort dag på måndag, tisdag är det dans, och onsdag ska jag kanske åka in till umeå och besöka Maria och Beatrice på deras skola ska ta med mig en kompis och åka Maria Lundström :) Så det ska nog bli kul!

Vad händer för er ikväll då???
Jag ska vara hemma medans mina föräldrar å min lillebror åker till stugan å stannar där till imorn. Jag och en kompis ska åka till Mo och se på majbrasan :), sen ska vi nog äta jordgubbar å se på film tror jah om det inte blir innan men det tror jag inte.



Ha det så bra alla!! kram på er!! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu