Nu kan vi rulla vidare! :)

Jahap.. då var däck bytet klart! Härligt att ha det gjort =). Min ryggsmärta har blivit lite mindre också, men jag har en känsla att den kommer tillbaks, än fastän jag inte vill det! :(

Nåja, ikväll ska jag vara med Maria, vi får se vad vi hittar på.






Obs!!! ej våran bil på bilden! den är tagen från nätet!!! Men vi har också en Volvo!


Här kommer en bild på en sådan bil som vi har:

Bilden är lite dålig, den är också tagen från nätet! Vår är mörkblå, men mörk klädsel inuti bilen! Annars lik! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu