Norrfors

...Ja, idag har jag varit i Norrfors, och då kanske ni tänker att vad har hon dit å göra, igentligen så känner jag ingen där men våra grannar brukar vara där uppe i ett hus ibland så vi åkte dit å hälsade på dom!
Åsså fick vi go fika, jätte gott! :D

Då vi kom hem tog jag en sväng med mopeden, jag åkte ner till hamnen "Skatan" som den heter och tog lite bilder :P, det var väldigt svårt att köra där för vägen var lerig å sen var det spårigt med snö som inte hade tinat bort :/ , men jag tog mig fram ändå!

Sen åkte jag runt Lögdeå också, det var kallt, och jag tror jag kommer att få öroninflamation om jag inte sätter på mig en skoterluva och riktiga glasögon (istället för solbrillor) men annars gick det bra, det är så härligt att köra moped igen! :D.

Sen har jag städat bilen åt mamma å pappa, det var så mkt hundhår och skräp i bilen, jag är en sån som vill ha rent åtminstone från hund/katthår i min omgivning. Så nu är bilen ren igen!

Här kommer lite bilder från dagen!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu