Linedance event!! <3333 :D

Jag säger bara ojj vad kul vi hade igår!! :D jag skulle kunna ha det där fler gånger! Vilket jag också hoppas att det kommer att bli.

Igår så dansade vi mellan 12- 22 och det var riktigt kul! Sen var det show också, då fick vi se Jonna Bäckström, Moa och Jonas Dahlgren dansa å showa för oss och dom är jätte duktiga!! :D Jag önskar att jag vore så bra, men jag är ändå nöjd med att jag kan dansa. Sen blev det "roligheter"- tävling, Jonas lärde ut en "dans?" och sedan körde vi den typ några gånger och sen fick vi veta att dom hade anårdnat en liten tävling bara för skojjs skull :P och då sa Bea till en tjej där Rebecca att hon skulle anmäla mig också!! å då tänkte jag "neeeej!". Fick veta senare att Anette redan hade skrivit ändå och det visade sig att hon typ hade skrivit upp nästan alla! :O Sååå det var bara att ställa upp de! Men jag kan säga att jag inte vann kom inte alls :P men det hade jag inte räknat med heller...

Nåja ni kanske vill se lite bilder också?? Eller... Här kommer några...


Längst fram: Jonna, Jonas och Moa sen ? ? och Lillemor


Jonna, Jonas, Moa, ?,?,? och Eva


Gun-marie, Grace och några till...


Grace, Marliyn, Gun-marie...


Här har vi proffsdansarna: Rebecca, ?, Jonna, Moa, Jonas och Anette

Jonas

Och ännu en till bild på Jonas...

Vi hade en riktigt rolig dag!! Fick med en kram av Jonas! :D


Kommentarer
Postat av: beah

ja hur kul som helst!

2010-04-25 @ 19:31:37
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/
Postat av: beah

livet är inte enkelt.. :p

2010-04-26 @ 21:01:05
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu