Händer ikväll? :]

Tjena!

Vad händer för er ikväll då?!
-Själv ska jag vara med Maria å se på Talang 2010 :], de ska bli kul hoppas jag!
Sen skulle jag också behöva städa mitt rum lite :P har typ fullt med grejor på mitt golv, å sen har jag en massa andra grejor som väntar på att några hyllor ska tillverkas å upp på väggen. Men min pappa har inte gjort dom än... :P Hmm... undra när han ska göra dom :/ han säger att vi måste planera lite först vars dom ska sitta å hur dom ska göras!


Annars då? Vad har jag gjort idag, jadu igentligen inte så himla mkt! Jag har varit hos Grace och Björn har fixat ett virusprogram och ett skrivprogram till mig! :D Så nu kan jag äntligen skriva på datan om jag har någon längre läxa eller så som ska göras å de känns bra att ha ett virusprogram, eller jag tror han laddade hem ett sånt iaf.
(Grace, kommentera om han gjorde de eller inte)

Sen har jag varit ute på en promiss med Ella. De var jobbigt för jag kan knappt gå, har problem med min höft för den låser sig hela tiden (men endast då jag går, hmm... konstigt jag vet), å det gör så himla ont! Men jag ska gå till skolsyster då jag börjar skolan å kanske fixa en läkartid sen :P

Jag undrar varför jag har fått så? Hoppas det inte är för att jag har sjunkigt ner i höften för mkt bara eftersom att vi gör det då vi dansar "cha cha".






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu