En kväll med Maria <3

En ganska bra dag idá, först åkte vi och handlade och jag ville ha påskgodis med hittade inte det jag ville ha... så det fick vara tänkte att jag kanske hittar sånna på handlar´n istället. Så då jag kom hem tog jag ut moppen och körde upp till handlar´n och vad tror ni att jag hittade där jo- det godiset som jag sökte!!!!
Sen efter det åkte jag direkt till min vän Maria och var med henne och vi spelade "the sims" (vet att ni tycker det är lite löjligt, men ibland så kan det vara riktigt kul!) Sen blev det middag och på bordet serverades; Sill,potatis och (stekt korv till min bror för att han inte tycker om sill) Jätte gott var det!
Sen då klockan slagit 19.00 (ca) så åkte jag tillbaks till Maria och spelade lite mera "Sims", sen bjöds man även på en skinkmacka och mjölk :)
Åsså så fick jag såklart se skotern det var en "Yamaha Venture -92" såg den dock inte så bra hoppas jag får se den någon annan gång i dagsljus!


Tror den såg ut sådär! fast röd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu