Äntligen men ändå inte! :( :)

Jahap! då var linedancen över för denna kväll, tråkigt :(, jag skulle vilja dansa flera gånger i veckan.
Det var verkligen jätte kul ikväll! jag skrattade så att jag höll på att ramla ihop! :D hahaha!! men kul var det.
Denna kväll körde vi bara danser som vi hade kört tidigare (repetition) så jag behöver inte lägga upp videosarna, dom finns redan på min blogg :)
För dom som går nybörjarkursen kanske det vart långt pass 19-21.30 (men alla stannade inte så länge) dom flesta nybörjare for hem vid 20.30/21.00.
Denna kväll skulle vi köra varannan nybörjare- fortsätt-dans, och då fortsättning-danserna blev för svåra fick vi dansa själva vi som kunde den, men jag blir alltid så himla nervös, och spänd då det är många som tittar på, men jag tycker ändå det är kul att visa upp!  Men jag antar att det bara är en tränings sak de e bara å dansa mkt inför många så försvinner det!




En kort sammanfattning!

Kvällen har varit jätterolig! :D Tycker dom som var nybörjare å prövade våra danser var riktigt duktiga! :D



Ha det så bra alla! kram på er!


Kommentarer
Postat av: beah

taack! :D

jaa det var super!!

2010-04-07 @ 08:57:33
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu