1 April!!

Jahap då var det första april då är det någon som har blivit lurad eller har lurats ?

Jag blev lurad men det var världens sämsta aprilskämt tycker jag så är löd det; "JAG ÄR JÄTTE ARG PÅ DIG DIN APA"... nå vad tycker ni om det?
jag trode först att jag hade sagt nått dumt till henne, men sen sa hon bara "april april"

  Annars har jag bara haft allmänt tråkigt idag.
Men nu på kvällen så har jag faktiskt varit ute å kört moped! riktigt kul vare! hoppas vara vägarna kan hålla sig bar nu så jag kan fortsätta köra :)


Det där är en bild på en sådan moped som jag har (hittade dock inget foto på just "min", men den som jag har ser exakt lika dan ut!)


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Det är då det smakar bäst:)

2010-04-02 @ 09:21:11
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: Visst är den fin:)

2010-04-02 @ 09:25:34
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu