torsdag

Idag har det gått bra i skolan jag hade bara tre lektioner. Min dag började 9.30 och slutade 14.40 jag hade håltimme idag och då ringde min kära mamma och undrade om jag kunde komma och möta upp henne på banken, för att jag skulle fixa mitt LEG det var mera omständigt än vad vi trodde jag hade med mig ett kort på mig själv men det dög inte sa han som vi pratade med. Så då fick vi gå på RJ´s och och ta ett nytt kort och den gången gick det bättre. Sen efter det så trodde jag att mamma skulle skjutsa tillbaka mig till skolan men då var vi tvugna att gå på Trafikskolan men det var ingen där dom var i Umeå och körde idag. Jag ska börja övningsköra så då måste man gå en kurs där först. Då jag kom hem så gjorde jag inte särskillt jag gick och klippte klorna på min grannes hund för att jag är "Doggy walker" när hon jobbar. Sen åt jag middag och gick ut med mina egna hundar och sedan med hennes. Nu sitter jag framför datorn och har precis bäddat nya sängkläder i min säng, det var jobbigt att leta fram någonting som passade ihop. Sen ikväll måste jag nog plugga lite matte för att jag har ett prov i det imorgon måste nog kanske göra lite no också har ett prov i det på måndag nästa vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu