Tisdag morgon

Nu är det tisdag och jag har sovmorgon idag till 12.10 härligt, :D. Nu på morgonen har jag inte hunnit göra så mycket, jag har suttit vid tv:n och tittat på How it´s made= så funkar det, den här gången visade dom hur man gör brandhjälmar, båt kompass, och förpackningstuber. Efter det gick jag ut med min hund Ella :P, och nu sitter jag vid datorn och skriver det här. Idag i skolan så ska jag först ha no och sedan matte, min dag slutar 14.00. Ikväll ska jag förhoppningsvis fara på den första linedance kursen för i höst, men inte den sista XD. Jag har gått och blivit förkyld så det är därför inte säkert att jag orkar vara med på kursen än om jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu