Helg

Äntligen så är det helg, denna dag har inte bestått av så mycket. Jag gick till farmor och hämtade en vinst som jag hade vunnit det var en glasstaty av vännäsbron inte så speciellt. Efter det så såg jag på tv sen skulle vi åka till mormor för att hon fyller år idag så jag slängde mig i duschen i sista sekunden han precis duscha klart :P och göra mig iordning, då jag var klar så hade alla redan gått ut till bilen. Då vi kom dit så trodde jag att alla mina kusiner skulle vara där men det var dom inte jag och min brosha var dom enda barnen där.
Då vi kom hem så åt vi middag det blev tacos gott :)!  Sen ikväll så har jag typ inte gjort något jag trodde att jag skulle vara med Maria men så blev det inte så jag blev ensam. Såg på kändisdjungeln det var bra att Karl-petter vann !!
I fredags så var jag med Maria och vi gick till UG och där träffade vi Bea och Jimmy, det var inte så jätte kul på ug men det funkade vi såg på idol och åt varma mackor gott! Vi gick sedan till Maria vid typ 21.00 och då övertalade Bea Maria att hon och Jimmy skulle få följa med oss till henne men det var bara Bea som ville så hon sa att han skulle hämta henne sen. Vi satt i soffan och pratade och hade trevligt, Bea gick tillbaka vid 22 tiden och vi fick följa med och möta upp Jimmy då jag och Maria kom tillbaks till henne så satte vi på tv:n. Vi såg på  Men in black 2 den var bra. Vid 23 tiden åkte jag hem och gick med en gång till sängs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu