härligt med fredag

Hej ännu en vecka är gjord och min dag har sett ut som så att först i morse hade jag sovmorgon till 11.30 så jag körde moped, jag vaknade 8.30 och gjorde mig iordning sedan åkte jag hemifrån 11 det tar typ 15-20 min att köra till skolan. Sedan då jag kom dit så hade jag först engelska och efter det så hade jag en timmes rast (håltimme) sedan hade jag matte som sista lektion så jag slutade 14.20.
Jag var hemma vid 14.45, då jag kom hem satte jag mig vid datorn sedan var det middag. Det blev någon          korvgryta, men det var gott och nu sitter jag vid datorn och chattar med mina kompisar. Sedan ska jag kanske fara och vara med en kompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu