Söndag slutet av helgen

Äntligen har jag kommit hem från stugan, det var härligt där med men ännu härligare hemma.

Igår var jag men en kompis i stugan hon fick åka med mig ut på min moped :P, på kvällen skulle mina föräldrar ha fest men nära och kära :P så då gick jag och min kompis ut till husvagnen för att se på film det blev "kate och leopold" välldigt bra faktiskt vi drack lite dricka och åt chips till sedan efter en dryg timme tog batteriet slut så då somnade vi en stund. Vid midnatt kom mina föräldrar och väckte upp oss och då gick vi in.
Sedan på söndag så åkte vi hem.


Kommentarer
Postat av: Beatrice Sjödin

Hehe. vi hade det najjjjjs! :D

2009-10-10 @ 17:41:39
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu