school is boring

Idag är det skolan som gäller vilket är tråkigt No lektionen var så tråkig att jag höll på att somna ! :O vilket inte är bra jag hade hoppats på att vi skulle få göra någon labb eller så, men inte då.
Jag ska snart gå och äta lunch, jag tror att det är fisk = äckligt :(

Sen idag  då jag slutar så ska jag och Grace ta en cykeltur till Haggströms modehus i Lögdeå, och kolla på lite kläder kul ska det bli :D.

Jag vet inte än vad jag ska göra ikväll nånting blire vell, kanske åka på badet om någon fler ska dit annars blire vell å vara hemma ska nog ta en promenad med Maria tror att jag lovade det igår :P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu