Måndag

Igår var det en ganska tråkig dag fram till kl19 på kvällen :P, underdagen så gjorde jag väldigt lite jag tog in lite ved och tänkte byta sängkläder i min säng med det blev inte så, jag var less och trött då jag komme in så jag satte mig framför datorn. Jag  skulle igentligen kanske vara med Bea efter att jag hade gjort bort sysslorna men så blev det inte. senare på kvällen åkte jag till line dancen :) vi hade jätte roligt men det var rena idrotts passet trode inte att det skulle bli så jobbigt den gången vi var ca 7-9 st och drack upp ca 5 liter vatten tillsammans på två timmar ;P men det var roligt. Sen fick vi reda på att Annette ville ha med gruppen till Luleå och tävla!
Jag kände mig inte så pepp på det i början med efter natten då jag har fått smällta det så kanske det skulle vara ganska kul! :) så vi får se.




Tisdag
Ja idag vet jag inte riktigt vad som kommer att hända jag vet bara att jag har fått nya kläder idag som vi ska åka och hämta i nordmaling sen då pappa slutar. Jag kanske måste ta tag i lite plugg idag :( än fast jag verkligen inte vill!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu