En tråkig dag

Ännu en tråkig dag iskolan, hade inte så många lektioner idag bara två stycken så det var skönt, slutade 14.00, och då jag kom hem så fick jag gå ner på mammas jobb och hämta Ella vår hund hon blev jätte glad utav att jag kom. Sen fick jag påbörja en promenad hem också det var drygt men jag gick med ett raskt tempo.

Då jag kom hem från promenaden satte jag mig vid datorn ett tag sen så vare det bara att börja med maten köttfärs och makaroner det blev riktigt gott :). Sen åkte jag till en kompis och tittade på hennes hundvalp det var jätte gullig och liten. Sen då jag kom hem från henne så fick jag ta ännu en promenad fast med Chrille :) och nu ser jag på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu