At school

Ja nu är det ännu en dryg måndag i skolan, hatar måndagar. Jag var så trött i morse att jag helst bara ville ligga kvar i sängen! men det fick jag juh inte men jag låg en halvtimme till :P, det var väldigt härligt!! :D
Men annars så har det inte hänt nått i skolan hade no på morgonen först och vi fick typ bara sitta och lyssna, fast han gjorde en liten labb för oss :) sen efter det så började matten och det gick inge bra för mig var för trött så jag kunde inte ens räkna ut ett tal! :( men men det funkade ialla fall.
Nu sitter jag i en datasal men en kompis (Grace, jag börjar inte min sista lektion förrän kl14.30 dryyygt!!, så då sitter jag här och fördriver tiden :P. Jag vet inte vad jag ska göra ikväll, kanske blir det å göra lite läxor har två prov till vecka 45 :( jobbigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu