tråkigt

Ja stads resan blev av som planerat, då vi väl kom dit så gick vi till dansskolan och då visa det sig att dom inte öppnar förrän 15.30! och vi var klara 13.30 och då hade vi kollat alla skoaffärer i stan efter gå gatan men ingen hade ett par dansskor, så vi bestämde oss för att vänta till halv 4. Då vi väl kom tillbaka dit så sa dom att de inte sålde några sånna skor längre, så hon hämvisade mig till INTERNET, då vi gick ut därifrån så blev jag jätte arg på henne. Men det enda inköpet blev 2 plektrum.
Vi åkte med 4 bussen hem, så jag var hemma vid halv 6, han bara äta sen gick jag till grannen en sväng, då jag skulle gå hem var klocka 18.35, jag skulle på linedance då så jag skyndade mig hem så då fick jag reda på att jag hade telefonen det var Maria som ringde och frågade om umeå resan,samtalet gick fort.





Sedan skyndade jag mig till dansen då var klockan 18.40 jag brukar i vanligafall vara där då, men jag hade tur läraren hade precis kommit dit, så jag berättade om dagen för henne och jag fick prova hennes dansskor kan säga att det var stor skillnad  dom var jätte härliga att dansa i.
Den kvällen dansade vi cha cha jätte kul men svårt, Anette berättade och visade hur man skulle hålla olika kroppsdelar i dansen alla gjorde fel, hon fick springa runt och vrida till alla! :) men då jag kom hem hade jag världens träningsvärk i ena vaden så det tog på, har ont fortfarande!
Men idag ska jag ringa och beställa mig ett par skor så att jag förhoppningsvis har dom till nästa tisdag.




Idag är jag i skolan, och fick en glad nyhet då jag kom till skolan på no lektionen, vi fick se resultatet på vårt prov som vi gjorde i kemi, jag hade förväntat mig ett G men jag fick MVG konsitigt mitt första mvg under hela min skoltid men gissa om jag blev glad! :) Just nu sitter jag i en datasal, utan min komip Grace för att hon är hemma och är sjuk, pratade med henne igår och det lät som att hon kanske har fått svininfluensan tråkigt nog :( men hoppas hon blir frisk snart igen!





Ikväll, ska jag ut och gå/jogga men en kompis Filip, sedan måste jag nog träna på lite danser kanske och ringa ett samtal. Sen ska jag se på Mammas pojkar, tyvärr kunde inte jag och min kompis ha traditionen som vi brukar att ta en promenad tillsammans och sedan se på Mammas pojkar tsm, men det får vi ta nästa gång då.

Kommentarer
Postat av: Beatrice Sjödin

du är bäst är stolt över dej! <3

MVG! :D

Jaah henes skor var hur härliga som helst måste skaffaaaaa fort!! :D

2009-11-19 @ 23:06:14
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu