tandläkaren

Jag har jag varit hos tandläkaren på morgonen inte så kul, har haft ont i flera dagar och knappt kunnat äta så jag trode att det skulle vara skönt att få reda på vad det var men inte då! Det visade sig att det typ par en visdomstand eller nått som var på väg att komma och att jag moste ta bort tanden som sitter ovanför :( ! inte kul alls och dom sa att dom kunde göra det med en gång då jag var där, men jag var juh inte bered på att jag skulle vara tvungen att dra ut en tand. Så jag bestämde mig för att boka en ny tid och den blev nu på  Fredag! jag vill inte dra ut den det är sååå hämskt! jag ska fråga pappa om jag kan få åka till stan och göra det istället :P hoppas kan man juh alltid göra.

Men nu sitter jag i en datasal och har håltimme till 14.30 :) sen har jag bara en lektion kvar!! jippi!
Sitter på nålar vill bara att det ska bli Tisdag så jag får DANSA !! så kul!!!

Hoppas även att vi får tid hos vetrinären i morgon med Ella så jag kan ta ledigt och följa med måste köpa mig ett par dansskor, jag börjar bli desperat!

Har funderat på att rikta in mig på något speciellt på min blogg men jag vet inte vad och jag vill göra om det med till något TEMA eller så men jag vet inte vad jag ska göra, så OM NI KOMMER PÅ NÅTT SKRIV!  :)
                   

                                        
                                                                  
   



                                     
                               



Kommentarer
Postat av: beaa

Och tur du vet var det var nu!, läskigt jag har typ en visdomstand under ena min tand därför spände dom tndstälningen extra HÅRT SÅ ATT mina andra tender ska ge plats till den.. :)

tackar :)

Jaaah men jag kan inte fara idag :( :( :(

2009-11-10 @ 09:11:17
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu