Mår inte så bra

Ännu en dag i skolan, som inte var så bra jag åkte till skolan som vanligt på morgonen men då jag kom till Grace så märkte jag att det var något fel jag började på må dåligt. Men jag bestämde mig för att åka till skolan i alla fall och se hur det skulle gå det kanske skulle gå över. Jag hade två lektioner på morgonen och på matten så hade jag prov men jag kunde inte konsentrera mig, och var trött och svettades ibland kändes som att jag hade feber, så jag ringde till pappa då lektionen var slut och åkte hem. Nu sitter jag vid datorn och jag har ätit och mår mycket bättre men är fortfarande trött, jag tror att jag ska ta en promenad med hundarna så jag får friskluft. 

Vet inte riktigt vad som händer ikväll måste nog göra lite läxa så jag kan fara på linedancen imorgon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, KOmmer du till skolan i morgon?



Har du fått de fina skorna nu, eller? De är jätte fina, tycker jag. hehe :)



Jag hoppas att du är frisk nu. kram kram

2009-11-23 @ 22:06:12
Postat av: Grace

Hej, det var jag som kommenterade. :)

2009-11-23 @ 22:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu