Lite sömn och dåligt väder

En dålig natt har det varit, har inte kunnat sova nått känns inte som det i alla fall tror att jag bara har vilat.
I skolan går det vell sådär bra att vara trött och typ räkna matte= går dåligt, men nu är det slutet av dagen och jag gick med Grace till hennes syster för att hon skulle till skolan, och gissa om det var och är dåigt väder?!
Jag säger bara ush!! vilket skit väder, i går var det snö på marken och idag är det bara vattenpölar kvar.
Men men man kan vell inte deppa bara för att det är dåligt väder ute eller (?)


Har engelska nu snart närmare bestämt (14.30) så vi ska bara se klart en film "Ones were worriors"
Jag tycker inte om den. Men sen då jag kommer hem ska jag slappa! och till kvällen så blir det nog att göra lite läxa och dricka lite glögg :)

 

Är pepp för imorron då är det dans!!!! sååå kul :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu