fredag den 13

ja idag är det ju oturs dagen och lite otur kanske jag har haft. Jag har nämligen varit hos tandläkaren och dragit ut en tand och inte vilket tand som hellst utan en VISDOMSTAND inte så härligt men då dom drog ut den var det smärt fritt det var bedövningen som gjorde ont hon som bedövade höll typ på att utbilda sig till tandläkare och hon var nog ganska nervös för att hennes hand skakade som hon höll sprutan i och misslyckades med bedövningen så en riktig tandläkare som är van fick göra om det :P och då känndes det inget efteråt. Men halva mitt ansikte vart bedövat men nu har det gått över.

Sen ikväll ska jag vara med Maria :) ska bli kul att vara med henne det var så länge sen! vi ska nog se på idol.

Och i morgon ska jag på kurs för övningskörning kommer att vara härligt att ha gjort bort det, så man får sätta sig bakom ratten hehe! :)

På måndag hade jag tänkt fråga mina föräldrar om jag får vara ledig och åka in till stan, och köpa mina dansskor!


Kommentarer
Postat av: Fia B

Nice, vilka fina bilder och så. Jaa ha det bra!!!;D

2009-11-13 @ 23:51:57
URL: http://somii.blogg.se/
Postat av: Beatrice Sjödin

Tackar! :D

Det är bra att dom slet bort din tand!

Jag tycker det är jätte äkligt med bedövning (A)

Hare bäst puss! :D

2009-11-14 @ 15:49:01
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu