Engelska prov

Ja som ni kanske tror av rubriken att jag har haft engelska prov, men så är inte fallet utan vi fick tillbaks provet som vi har gjort för länge sen men det var hyffsat bra i alla fall så jag är nöjd!


Och ni kanske har tyckt att jag har tjatat om mina dansskor?! men nu behöver jag inte tjata lika mycket, för nu har dom kommit fick dom igår passade utmärkt! och att det var dans på kvällen. Men ett par var fel så fick skicka tillbaks dom idag det var Beas som jag var tvungen å skicka tillbaks, men min lärare blev glad över att jag Äntligen hade köpt ett par skor.



Ikväll blir det nog läxläsning tror jag eller det måste bli det om jag bara inte styr det framför mig! vilket jag inte får göra, har engelska tills imorgon och no (tror jag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu