Torsdag

Idag har jag varit till Ö-vik på paradis badet med mina vänner, vi hade ganska kul fast jag vart irriterad några gånger. Vi kom dit 9.30 och badade till ca: 14.00 vi gick på stan sedan och då glömde jag kolla buss tiderna hem så då vi kom ner till buss stationen märkte vi att bussen hade gått för 30 min sedan, så då fick vi vänta i 1 tim och 20 min. Så då vart vi på dåligt humör i alla fall jag. Men vi tog bussen som gick 16.20 hem, resan gick bra tillbaka jag har tendensen att bli åksjuk men tog tuggumin i mot det. Då vi kom till nordmaling var klockan 17.15 och vi åkte hem med min mamma, till middag åt vi fläskareé men potatisallad. Sedan har jag inte gjort så mycket nu ska jag vara med några kompisar och kanske se på lite film. :) 

Kommentarer
Postat av: Beatrice Sjödin

Najjs! roligt att vara på paradisbadet! (A)

Det var då tur ni kom er hem! :D

2009-07-28 @ 13:57:48
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu