Snöskottning

Ja ni kanske förstår vad jag har ägnat en del av min dag till idag, nämligen snöskottning men jag behövde inte använda mina egna krafter nej utan jag körde traktor hos mormor :) det var kul, mamma skottade gårdsplanen och jag fick skotta lite på åkern eftersom att det var första gången som jag provade på att skotta. Men det var inte så svårt som det verkade men mamma är väll inte världens bästa lärare. Jag hade klarat skopans inställning bättre själv tror jag, för med hennes hjälp av det så fick jag med mig lite gräs! men det är enkelt att köra men lite svårare att sköta skopan sammtidigt. Vi var klara på typ en timme sedan åkte vi ner till Nordmaling för att Andreas skulle köpa eller få ett par vinterkängor och så blev det han behövde då inte betala dom själv. Efter besöket på Sport ringen så åkte vi upp till Nordmalings skor för att jag skulle titta på ett par finare klackstövlar. Jag köpte dock inga jag vill ha två olika ett par som är mera gjort för vinter med klack och ett par finare som man kan ha i skolan på sommaren typ. :P Så jag får se om jag kanske måste åka in till stan för att hitta ett par billigare jag provade många men det var bara ett par som jag gillade och dom kostade ca 1200kr! vilket jag inte vill betala, sen provade jag också ett par andra det var "boots stuk" på dom om ni förstår vad jag menar :P
men men jag får se måste säkert åka dig igen sen men jag måste ha ett par nya jeans först! så kanske blir det Häggströms imorgon vem vet!


Aja, kvällen ser vell inte så jätte rolig ut hittils har sett på Design Simon & Tomas ett ganska bra program, sen måste jag öva på danserna och träna lite kanske, ska försöka att prova på det som Eva sa till mig igår att jag ska blunda och dansa, då blir det typ automatiskt att man sträcker på sig och tänka på att sätte fötterna utåt!


Ps: Beatrice det kan du också prova, jag vet juh att du behöver sträcka på dig! skadar inte att pröva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu