Resan till stan och Julen! <3

Jag har inte hunnit skriva så mycket så den här gången blir det långt... I måndas åkte jag och en kompis till Umeå för att handla julklappar, det gick fort och vi var klara på ungefär en timme till pappa blev det en film "Ocean twelve", till mamma en plånbok, och till min lillebror ett halsband :) alla vart nöjda.

Men nu till julen... min morgon startade med lite städning och julstök men det  blev ändå en ganska lugn dag, jag och min lillebror gick till vår farmor och farfar för att lämna nårga julklappar och säga God jul och grattis till henne på namsdagen. Sedan då vi kom hem så var det bara att göra sig iordning för att vårt främmande skulle komma vid 15 tiden, jag var också tvungen att ta en promenad med Zorro vår hund och då jag hade kommit tillbaks såvar dom redan hos oss pappas bror och hans flickvän. Det blev en spiidad bytning av kläder och sminkningen gick också fort :P!

Sen var det bara att bänka sig framför tv:n och se det man missat av "kalle", efter det blev det ett efterlängtat julbord men massor av god saker! Vi hade jätte kul vid matbordet mes massor av skratt!!
Sen efter en stund att vi hade ätit så kom en tomte helt oväntat och kastade in ett paket i hallen och sprang och kramade om mig (och jag fick nog hjärtat uppe halsgropen) blev skit rädd var inte alls beredd på det.
Nå väl senare på kvällen blev det mera paketöppning men då av en planerad jultomte vilket var jag. Och det gick bra! jag fick många fina klappar hade tänkt att lägga upp lite bilder men mamma och pappa tycker inte om att jag gör det, men jag tänker ialla fall berätta vad jag fick och det var: Ett par tjock sockar och ett par vantar (stickade), en träningsbok (träna en kvart om dagen med Paolo Roberto, en mascara, en badhandduk, en övningskör skyllt, och en annan välkommst skyllt. Det var säkert nått mera också men jag kommer inte ihåg det nu...


Och vad gör jag nu då... jo jag gör inte så himla mycket jag ringde på en skoter idag och jag skulle vilja ha men pappa vägrade att jag ens skulle på köpa den! jag blev skitsur. Här kommer en bild på den...

Polaris indy sport gt 340 -90a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu