Mycket folk!

Ja jag var i umeå igår med Maria och handlade julklappar, och det var snuskigt mycket folk, jag var bara på Åhléns och Clas Ohlsons men det var mycket folk på båda dom ställen det enda stället där det var lite folk var på busstationen.
Men jag hittade julklapparna så det blev inte exakt dom som jag hade tänkt mig men... det får duga dom blev ändå bra :)


Idag har jag gjort ganska mycket och jag är inte klar än, jag har varit ute och gått med Ella först i skogen en bit, sen efter det då jag kom hem så gick jag över till min granne, men det blev inte länge där förrän min bror ringde och ville ha hem mig för att vi skulle göra en massa saker som vi hade blivit ombedda att göra. Sen då jag kom hem var det bara att sätta igång att städa å ta in ved + att jag skulle elda också. Och nu sitter jag vid datorn och tar en pause men måste fortsätta.

Jag vet inte vad som händer ikväll... får se ska ialla fall åka och handla med pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu