Jullov!!

Äntligen är det jullov har fick det i Torsdas :) härligt. Har varit hos mormor idag och åkt traktor med mamma kul :) vi skottade snö, i -23 grader det var kallt med jag frös inte lika mkt som jag brukar göra. Och sen då jag kom hem så åt jag middag och gick sedan till Bea, för att träna på danserna inför fun competition den 20:de februari, då jag kom till henne så var hon barvakt till Ellie så vi fick sköta om henne tillsammans.Och det gick vell hyffsat bra att träna! Sen så vi på bonde söker fru riktigt bra program.  Sen så började ett program som heter Glee också bra! men då efter ett tag så undrade Bea om jag kunde tvätta håret på henne så klart jag ställer upp :) hon tyckte att det var svårt att göra det själv utan att blöta ner rästen av kläderna :P, medans tiden tickar iväg och jag har dushat klart hennes hår så går jag hem och hon följer med mig en bit.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu