Häggströms

Ja rubriken pratar juh lite för sig själv men jag har varit på häggströms modehus idag med Maria jag var ute efter ett par jeans och det hittade jag med det blev ett par Cheep monday byxer mörkblåa. Blev lite sugen på att köpa en t-shirt med men satte stopp för mig själv.

Och senare efter middagen så hade jag tråkigt så jag ringde till Maria så nu är ja med henne, det blir vell å se på lite tv senare, är det någon fler som ska se på Legally Blond?? skit bra film! vi ska då se på den xD.


Om ja har tur så kanske det blir lite dans träning också ;P

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu