Försov mig!!

Morgonen började stressigt, väckarklockan ringde halv 8 men jag tryckt på "znooze" knappen för att den skulle ringa igen men det gjode den juh inte! och jag vaknade 08.20 för att jag tyckte att jag sovit länge och då jag kollade på klockan så flög jag upp ur sängen min jag skulle åka till nordmaling (skolan) 8.40! till frukost blev det ett glas yoghurt medans jag sprang runt i huset för att göra mig i ordning. Men jag vart klar på 15 min vilket är rekord för mig på morgonen men jag hade gärna velat äta mera!!


Framme på skolan och min första lektion är Fysik, vi fick jobba i grupp med att göra en uppgift (vet inte om man kan kalla det en labb i Fysik) men vi skulle ialla fall kolla hor stor resistans det var hos olika metall trådar vi provade, koppar, kromnickel trådar med olika tjocklekar. Det var inte så jätte kul men roligare än att bara lyssna på läraren eller att jobba med frågor i boken eller så. Efter det hade vi Matte och det gick inte så jätte bra, för att jag var jätte trött och det berodde på att jag inte hade ätit något, så jag kunde inte räkna så bra! men men det fick funka ialla fall. Men jag fick inte så många tal gjorda under den lektionen.


Till lunchen serverades det "Pyttipanna" jätte gott! det var välbehövt för min mage jag åt två portioner hade nog kunnat äta tre också om jag hade haft sällskap det är sååå tråkigt att äta ensam!


I nuläget så sitter jag i datasalen i D-hemvistet, men två kompisar Grace och Vestin, annars under dagen så väntar Engelska 14.30 så tills dess har jag håltimme.



Då jag kommer hem så blir det att hjälpa Andreas med matteläxan och sen har han lovat att följa med mig till gymmet, det är såå tråkigt att gå dit ensam, måste träna på en eller flera danser också fick läxa av min danslärare i går då jag chattade med henne. Så hon ska hjälpa mig med den svårare delen i dansen på Tisdag.
Måste även plugga till fysikprovet som är på Tisdag, och engelska läxan som är på Torsdag.
Undrar ni hur jag ska hinna allt?? ja det undrar jag med.


Utöver allt det som jag har skrivit nu då ja då längtar jag juh så klart tills på tisdag, inte för att det är sista gången på dansen utan för att det är dans! Jag hade gärna fortsatt dansa och skippat jul uppehållet men man kan juh inte bara gå efter sin egen vilja!

Ska försöka att kanske lägga upp några videosar från dom danserna som vi kommer att dansa under tisdagkväll, mend det får vi se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu