Fick äntligen sova

Halloj! ja ni kanske undrar över rubriken och det är så att jag har inte sovit bra på ett par nätter och vet inte varför men tror att det kan bero på att jag inte har gjort av med så mycket energi under dagen. men inatt fick jag sova hade varit hos Josefin och Jenny för att träna in en dans med som för att dom sa att de inte kunde den så bra, och det gjorde no att jag fick sova.



Åkte även till Wedmans för att köpa ett gymkort, så det blir gymmet idag innan dansen! :) så har planerat att bara
köra armar (biseps och triseps) på gymmet så jag sparar den mesta energin och kraften får juh inte vara helt slut innan jag ska på dansen!!


Idag på skolan vet jag inte riktigt hur dagen kommer att bli för att jag inte har hunnit haft några lektioner än... men jag vet att jag kommer att ha no 12.10 och efter det blir de matte till 14.00 sen slutar jag :) hoppas att Beas dansskor har kommit idag, behöver inte lägga in någon bild på dom för att de är likanada som mina xD.



Men jag tänkte däremot försöka å lägga in en video på dansen som jag Jenny och Josefin dansade igår (om jag lyckas).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu