Älskade linedance <3

Kan man älska en dans? eller är det bara nått man kan gilla? nä jag tror att man KAN älska en dans för det gör jag, ja får aldrig nog av det kan dansa i evigheter. Vi hade jätte kul i tisdags, vi fikade jätte gott fika Eva hade bakat en jätte god kaka, kommer dock inte ihåg vad den heter (pinsamt!), innan dansen började var jag jätte stressad för att jag pratade i telefonen, så jag brukar alltid vara där 15 min innan det börjar men den här gången var jag där prick! vilket inte kändes så bra, men det försvann då vi började dansa sååå kul!!
Eva avslöjade mig den kvällen också vilket var lite pinsamt, och det var att jag hade ett kort på min som visningsbild på msn där jag gjorde en posé hon tyckte att den var snygg och såg proffsig ut.(A) Så hon berättde det för Anette först blev det lite pinsamt då hon sa det men sen kände jag mig nästan stolt över att jag tagit den bilden då kunde dom se att jag också kunde göra en posé och att jag vågar släppa loss om jag bara vill!
Blev även lite gympa eller vad man ska kalla det, vi testade olika saker hur stark man var osv.
I slutet av kvällen skulle vi ta bilder av gruppen så Eva kunde lägga ut på hemsidan så hon ville först ta en bild av jag och Bea men sen sa vi att Anna kan vara med på vår bild också! och då ville dom så klart att vi skulle poesera (posé), och det gjorde vi sen skulle vi ta en gruppbild med poser det var kul :)!

Ps: ska försöka å lägga in några videosar på danserna om jag får hjälp med det av min kära kompis?!


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Allt med dansen är underbar, det var lysande!! Jag blev med värsta glad i går då anette sa att jag såg värsta proff ut då jag gick sakta ner pch sedan sakta upp igen med ena benat du mins väl den dansen, sen igår! :D



Klart jag hjälper dig!! <3<3

Pusssss!

2009-12-09 @ 21:58:10
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/
Postat av: Beatrice

haha, jaah mitt minne är juh bara för bra i bland, haha i allafall då det gäller sånnt man älskar att göra! :D Hihih

Sweet du e! <3

2009-12-09 @ 22:13:40
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/
Postat av: beaaah

hahahaha, jaa vet deras bil krascha!! XD

2009-12-11 @ 10:06:06
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu