Tisdag

Hej! Jag vaknade i morse 6.30 och var inte ett dugg utvilad men jag var inte trött heller jag åt frukost två mackor och ett glas mjölk sedan gjorde jag mig i ordning 07.40 gick bussen och skoldagen började 09.00. Jag såg inte alls framemot att börja IV men nu är det bara så det är. Jag har väldigt konstiga dagar :P och till vintern kan det bli problem att ta sig hem :(. Men jag hoppas att det löser sig. Först på morgonen hade jag ett möte som varade i ca 45 min, efter det hade jag en håltimme på den gick jag och åt mellis, mitt hål tog slut 12.10 under den tiden åt jag också lunch 11.30 jag har inga kompisar i min klass så mina kompisar som hade åkt till stan för att börja gymnasiet fick då reda på då dom komm fram till deras skola att dom inte skulle börja förrän på Måndag nästa vexcka. Så dom kom och höll mig i sällskap medans jag åt min lunch. Efter maten hade jag No och Matte vilket jag inte tycker speciellt mycket om men det funkade. Min dag slutade 14.00 och då fixade jag skjuts hem annars hade jag fått vänta tills 15.30 innan bussen hade gått så det var väldigt skönt att komma hem tidigt. Nu sen ska jag göra pannkaksmet det ska bli välldigt gott med pannkakor :). Och efter maten så tror jag att jag ska göra bort en läxa som jag har fått i NO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu