Söndag

Hej, idag har det inte hunnit hända så mkt jag vaknade klev upp och satte mig och såg på tv, sedan satte jag mig vid datorn och ren skrev min engelska läxa ett personligt brev. Efter det fortsatte jag att chatta kolla på alla sidor som jag har.
Jag vet inte vad som händer idag i går då jag var med Bea vart det prat om att åka och vara med Maria så jag han ge henne min present hon har fyllt år för ett litet tag sedan men hade ingen present till henne då jag fick veta det,
 men nu har jag köpt en. Så jag hoppas att hon blir glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu