Söndag slutet på helgen

Hej nu är ännu en dag gjord nästan. Min dag började med att jag vaknade kl: 11, sedan kom jag på att jag skulle måla om en stol, så jag började på slipa bort all färg från den med en slipmaskin då jag väl skulle börja måla så hittade jag ingen laknafta (det rengör penslarna efter att man har målat),
så jag tänkte det att de ser ju bättre ut på mitt run utan den stolen så jag ska inte måla om den nått.
Sen ringde jag till en kompis, Maria och jag övertalade henne att åka ut och köra moped, vi körde till Nylandet det är ett ställe efter Lögde älven, efter det åkte vi hem för att hennes moped började på att låta konstigt jag trodde att det var något fel med bromsen.
Då jag kom hem så satte jag igång tvättmaskinen och tvättade mina kläder inför morgon dagen.
Igår var jag med Bea på kvällen jag åkte till henne vid 19 tiden, sedan gick vi ner på Handlar´n och köpte lite grejor. Efter det åkte vi hem till mig hennes moped var det punktering på så hon fick åka med mig, då vi kom till mig satte vi igång och städade mitt rum. Vi kastade två fulla sopåsar och dom var ganska tunga. Men det blev då skillnad på mitt rum kan jag lova :D vi var klar med städningen 23.30, och då skjutsade jag hem henne. Det kommer bilder också. :) Före städning. Efter städning.

Kommentarer
Postat av: Beatrice Sjödin

Det blev skildnad! :D

2009-09-06 @ 13:01:41
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu