Nolia

Hej idag skulle vi åka till nolia, så jag vaknade tidigt på morgonen och fikade och gjorde allt annat som man brukar göra på morgonen, sedan vid 10 tiden åkte jag och min mamma och pappa till nolia mässan i Umeå, min lillebror fick vara hemma och ta hand om hundarna. Vi kom in vid 11 tiden för att det var jätte mycket kö, till stopplysena var det kö till parkeringsplatserna var det kö och till entrén och till alla matstället där inne, det var som sagt väldigt mycket folk. Jag köpte ingenting där, men min pappa köpte en paddel till vår kajak som vi har i stugan för att den andra gick sönder som vi hade innan. Så denna gång blev det en utan plast den fick ersätta den innan som var utav trä. Jag blev väldigt sugen på att köpa några plektrum till min gitarr men jag blev för snål dom kostade bara 59kr. Efter att vi hade gått klart där var klockan närmare 14.00 och vi åkte upp på Media Markt för att jag skulle köpa en laptop det var av anledningen som jag inte köpte något på Nolian, men dom hade nästan inga bärbara datorer kvar och dom som fanns kvar kostade över 7000kr, vilket var för dyrt för mig. Så det visade sig att det kommer in fler i morgon, så vi ska typ åka in i helgen och köpa en :P
Efter att vi var klar där så åkte vi hem, jag sovde i bilen på väg hem det var väldigt häligt efter en dag på nolia. Innan vi kom hem så var vi tvungen att åka förbi Nordmaling och handla lite middags mat, det blev potatisbullar med bacon och korv välldigt gott. Efter att jag hade ätit så gick jag ut och mekade lite med vår trimmer som inte funkar som den ska, men jag vet inte om jag har fixat problemet än för att jag startade den inte då jag var klar orkade inte det jusst då.

Kommentarer
Postat av: Beaah

men du härligt, jag vill med på Nolia! :D

vilken dator äre du ska köpa? (A)

2009-08-04 @ 21:05:04
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu