Fredag

Hej idag är det Fredag och jag började min skoldag med sovmorgon till 11.30 jag åkte till skolan 11.00 min första lektion då jag kom dit var engelska men Ann- Margreth hon var jätte rolig och var typ uppe i tusen varv hela lektionen fast hon var juh bara glad. Efter det hade dom andra svenska men jag har valt att inte läsa det så jag hade håltimme då åkte jag och hjälpte pappa å jobba lite, vi var och arbetade vid e4:an han klippte av några grenar och jag drog bort riset :P, då klockan slagit 13.15 åkte jag tillbaka till skolan för att ha min sista lektion. Det var matte och det hade vi med en lärare som heter Inger, vi skulle göra en grupp uppgift och jag fick jobba med någon vuxen person som hette Lena jag vart irriterad för att hon låg inte på samma nivå som jag hon hade inte gått i skolan sedan åk5, och kunde inte 9:ornas matte, så jag var tvungen att förklara för henne. Min dag slutade 14.20. Då jag kom hem gick jag ut med hunden och såg sedan på lite tv fram till maten till middag åt vi hammburgare och det var jag som hade stått för middagen idag. Efter middagen hjälpte jag pappa med lite saker och gick ut med hundarna yttligare en sväng, och nu sitter jag vid datorn och chattar, har nyss spelat " Colin Mcrae Dirt" (ett rally spel)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ella eller Zorro?

2009-08-24 @ 19:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu