En början på veckan

Hej imorse hade jag sovmorgon, så jag vaknade inte förrän 8.00 jag fikade och gjorde mig i ordning.
Kl: 8.45 sa mamma att vi skulle åka vilket jag inte visste något om så jag fick kamma håret på vägen  ut till bilen :P men det gick ju bra det också. Väl framme på skolan min första lektion var NO vi fick laborera vi skulle gänna igen olika pulver med hjälp av : synen, känseln, lukten och smaken det var helt ofarliga pulver.
 Efter att den lektionen var slut hade jag Matte vår lärare sa att vi fick bestämma själva vilken bok som vi skulle arbeta med, jag valde den gröna matteboken (den är lite lättare)
efter matten så hade jag lunch från 11.10 - 14.30 och då gick jag till pappas jobb och pluggade lite matte där, sedan fick jag skjuts tillbaka :P.
Den sista lektionen var Engelska, det var ganska kul förutom att jag var tvungen att jobba med min kusin men det funkade bra ändå. Jag komm hem 16.00 och då åt jag middag det blev havregryns gröt jag tyckte inte om det så jätte mycket. Och nu sitter jag vid datorn och har jobbat på min blogg och gjort den lite snyggare :P
Sen ska jag gå och lägga mig ca 22.00.


Kommentarer
Postat av: Beah

Hejsan, härlig!

Nä m en jag ska köpa en dator till veckan :)

Maten var då god idag :)

2009-08-25 @ 20:16:47
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu